من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

ساختار سئو داخلی

در ادامه مطلب ما به سئو داخلی از نظر ساختار در سه بخش نگاه می‌کنیم.

ساختار سئو داخلی  URL ها

کوتاه نگه داشتن URL خود و توصیفی از محتوای شما، تجربه کاربر و سئو را بهبود می بخشد و منجر به بازدید بهتر وب سایت شما توسط موتورهای جستجو و سئو می شود. (در حال حاضر راهی برای تغییر URL در OpenText وجود ندارد)

سئو زیر دامنه ها

یک زیر دامنه می تواند برای کاربران معتبرتر به نظر برسد و انتخاب معقولی برای گنجاندن کلمات کلیدی در URL ارائه دهد. متأسفانه، وقتی صحبت از ارزش سئو آنها به میان می‌آید، این پتانسیل را دارند که جدا از دامنه اصلی با آنها برخورد شود.

ناوبری

سفارش ناوبری خود به شیوه ای منطقی و مختصر به کاربر کمک می کند (آنها سایت را راحت تر می بینند) و موتورهای جستجو رتبه بندی و سئو بیشتری را بر اساس ارتباط موضوع افزایش می دهند.
ساختار سئو

سئو تگ های عنوان و متا تگ ها

علاوه بر یک عنوان متن واقعی در صفحه شما، هر صفحه وب که ایجاد می کنید دارای یک برچسب عنوان است. این قطعه متنی است که در گوشه سمت چپ بالا یا در برگه های مرورگر وب شما ظاهر می شود. همچنین، تگ عنوان پیوند آبی است که موتورهای جستجو هنگام فهرست کردن صفحه وب شما در SERP برای سئو نشان می دهند.

طول تگ عنوان در سئو

موتورهای جستجو فقط 65 تا 75 کاراکتر اول یک تگ عنوان را در سئو نتایج جستجو نمایش می دهند (پس از آن، موتورها دو  - "..." را نشان می دهند تا نشان دهند چه زمانی یک برچسب عنوان قطع شده است). این نیز محدودیت کلی است که توسط اکثر سایت های رسانه های اجتماعی مجاز است، بنابراین به آن در سئو پایبند باشید.

کلمات کلیدی مهم را نزدیک به ابتدای تگ عنوان قرار دهید. کلمات کلیدی شما هرچه به شروع تگ عنوان نزدیکتر باشد، برای سئو بهتر است. اینگونه برای رتبه بندی و سئو مفیدتر خواهند بود و احتمال بیشتری وجود دارد که کاربر روی آنها در نتایج جستجو کلیک کند.

متا تگ در سئو

متا تگ ها تکه هایی از کد هستند که می توانید در HTML صفحه وب خود قرار دهید. متا تگ ها معمولا در نزدیکی کد تگ عنوان در سر HTML شما قرار دارند. دو متا تگ وجود دارد:

  • توضیحات متا
  • کلمات کلیدی متا

توضیحات متا یک قطعه متن است که توضیح می دهد صفحه وب خاص شما در مورد چیست و برای سئو پایه مهم است. توضیحات متا معمولاً اولین جایی است که یک موتور جستجو برای یافتن متنی برای قرار دادن در زیر پیوند آبی شما وقتی وب سایت شما را در SERP فهرست می کند، جستجو می کند.

کلمات کلیدی متا شامل یک قطعه متن اضافی در HTML است که به شما امکان می دهد چند کلمه کلیدی مختلف را که به صفحه وب شما مربوط می شوند فهرست کنید.

در گذشته، موتورهای جستجو از این فیلد برای تعیین کلمات کلیدی برای رتبه بندی صفحه وب خود استفاده می کردند. در حال حاضر، اکثر موتورهای جستجو ادعا می کنند که حتی از کلمات کلیدی متا هنگام فهرست بندی محتوا استفاده نمی کنند. اگرچه برخی از موتورهای جستجوی کوچک یا خاص ممکن است هنوز از آن استفاده کنند. به عنوان بهترین روش، توصیه می شود 5-7 کلمه کلیدی را در متا کلمات کلیدی قرار دهید، اما زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد آن نکنید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.