من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

اولین چیزی که جلب توجه می کند ظاهر غیر معمول این خودرو است که عناصری از سبک ها و گرایش های مختلف را با هم ترکیب می کند. قسمت جلویی شبیه یک SUV است، در حالی که سایر قسمت ها شبیه خودروهای سدان یا هاچ بک هستند. به طور کلی، این طراحی برای مصرف کنندگان روسی کاملاً غیرمعمول به نظر می رسد و ممکن است برای آنها بیش از حد عجیب و غریب تلقی شود. با این حال، اگر با دقت بیشتری به آن نگاه کنید و به آن عادت کنید، متوجه خواهید شد که همه چیز بسیار شیک و با کیفیت انجام شده است: از چراغ های جلو با نوارهای LED از طریق چراغ های مه شکن گرفته تا سپرهای مختلف در هر طرف (بسته به پیکربندی) . فضای داخلی نیز مطابق با استانداردهای اروپایی با مواد با کیفیت بالا و کیفیت مونتاژ عالی ساخته شده است.

خرید لوازم یدکی اچ سی کراس

طراحی بیرونی دانگ فنگ H30 کراس به وضوح بر روی خودروهای خارج از جاده متمرکز شده است. سپر جلو عریض‌تر و حجیم‌تر از حد معمول شده است، در عین حال به یک جلوپنجره اضافی به شکل ورودی هوا مجهز شده است که جریان هوا را در تمام اجزای سیستم‌های خنک‌کننده پیشرانه افزایش می‌دهد. علاوه بر این، این مدل به عناصر حفاظتی ویژه ای مجهز شده است: پانل های محافظ زیر بدنه و دامن های جانبی. فضای داخلی برای مدل های متقاطع معمولی است: صندلی های راحت با افزایش پشتیبانی جانبی و پشتی سر. مواد با کیفیت بالا؛ طراحی داشبورد مدرن؛ سیستم چند رسانه ای با صفحه نمایش لمسی؛ فرمان چند منظوره؛ صندلی های عقب راحت (3+1).

بازار خودروی چین به سرعت در حال توسعه است و به همین دلیل جای تعجب نیست که شرکت DongFeng Motor Corporation نمایندگان خود را در روسیه نیز دارد. از جمله آنها می توان به مدل کمتر شناخته شده Dongfeng H30 Cross اشاره کرد که چندی پیش ارائه شد. این خودرو را می توان کراس اوو نامید. فقط با تنش زیاد. این مقاله به شما دلیلی می دهد تا نگاهی دقیق تر به "چینی ها" بیندازید، حداقل برای دیدن برخی از نکات موفقیت در آن از نظر به دست آوردن قلب روسیه.

 

این مدل طراحی بسیار جالبی دارد. در نگاه اول مانند یک کراس اوور جمع و جور به نظر می رسد، اما اگر با دقت بیشتری نگاه کنید، می توانید عناصر زیادی را پیدا کنید که برای خودروهای سدان رایج است: پنجره های کوچک و درهای عریض با دستگیره درهای بزرگ. جلوی ماشین طراحی بسیار ساده ای دارد: دو چراغ جلو در دو طرف مشبک با نوارهای افقی قرار دارند. در زیر آن دو چراغ مه شکن (زرد) قرار داده شده است. قسمت عقب خودرو نیز ساده است: فقط یک چراغ عقب مستطیلی شکل در هر طرف و دو لوله اگزوز به صورت عمودی در سمت چپ آنها قرار گرفته است.

دانگ فنگ H30 کراس کراس اووری است که به تازگی به بازار روسیه معرفی شده است. این خودرو توسط سازنده چینی  DongFeng Motor Corporation ساخته شده است که در روسیه با چند مدل از جمله این یکی نمایندگی می شود. ماشین اچ سی کراس، خودروی بزرگی نیست، اما از نظر ظاهری می توان آن را در زمره کراس اوورها قرار داد. این خودرو دارای نسبت‌های SUV مانند است و دارای سیستم چهار چرخ متحرک است که آن را با دیگر کراس اوورهای موجود در بازار امروز مقایسه می‌کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.