من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

مزایای پمپ آب چیست؟

پمپ آب انواع مختلفی دارد. همچنین هیچ پمپ ایده آلی برای هر موقعیتی وجود ندارد. یک چیز مسلم است، پمپ آب عمدتاً برای کاهش زمان توقف در اثر بارندگی شدید و انتقال آب از یک منطقه به منطقه دیگر استفاده می شود.

انواع پمپ آب

فقط انواع خاصی از پمپ آب موجود است. هر کدام هدف خاصی در تجارت یا خانه دارند. با این حال، همه انواع وظیفه انتقال مداوم آب از یک نقطه به نقطه دیگر را بر عهده دارند.

پمپ آب چاه

این نوع پمپ آب، آب را از منابع آب زیرزمینی از طریق لوله های متصل به مکان تجاری هدایت می کند. پمپ آب چاه نیز در واحدهای اسب بخار مختلف موجود است. مزیت پمپ چاه این است که می توانید دستگاه مناسب با توان مناسب را برای نیاز خود انتخاب کنید. همچنین پمپ های آب چاهی با قدرت کافی برای تامین انرژی بیش از یک خانه یا محل کار وجود دارد.

مخازن فشار

این نوع پمپ آب فشار آب را هنگام ورود به خانه کنترل می کند. مناسب برای هر چهار فصل زیرا تغییرات فصلی می تواند فشار آب را تغییر دهد. به عنوان مثال، در بهار، آب شدن برف بر فشار آب تأثیر می گذارد.

پمپ سامپ (Sump pump)

این نوع پمپ آب یک راه حل ایده آل برای حذف آب اضافی ناشی از باران، ذوب برف و سیل است. معمولاً برای جمع‌آوری آب اضافی در زیرزمین یک پمپ سامپ نصب می‌شود. هنگامی که شناور داخل پمپ آب توسط سطح آب فعال می شود، موتور شروع به کار می کند. سپس موتور تیغه را می چرخاند که به نوبه خود آب اضافی را از شیلنگ تخلیه خارج کرده و از خانه یا ساختمان خارج می کند. علاوه بر این، پمپ های شناور می توانند حجم زیادی از آب را تحمل کنند و بدون خطر کمبود برق شناور بمانند.

تجهیزات استخر

فیلتر استخر

تمام فیلترهای استخر در یکی از این سه دسته قرار می گیرند:

  • فیلتر کارتریج
  • فیلتر شنی
  • فیلتر خاک دیاتومه (E.).
فیلتر استخر از تجهیزات استخری

یک فیلتر کارتریج از کارتریج‌ها (ورقه‌های بزرگ پارچه پلی استر یا کاغذ تا شده به سبک آکاردئونی) برای گرفتن زباله‌ها استفاده می‌کند. برخی از این فیلترها فقط به یک کارتریج نیاز دارند. دیگران به چندگانه نیاز دارند.

یک فیلتر شنی مستقیماً یک مخزن پر از ماسه است. لوله های جانبی شکاف دار در پایین، آب را به طور یکنواخت در ماسه پخش می کنند تا زباله ها را بگیرند.

D.E. فیلترها از 8 تا 10 شبکه فیلتر/انگشت تحت پوشش D.E استفاده می کنند. پودر (زمین دیاتومه، که اساساً گرد و غبار فسیلی است) برای گرفتن زباله. بسته به مدل، انگشتان ممکن است شبیه استالاکتیت های آویزان یا کرکره های منحنی روی هم قرار گیرند.

بخاری استخر

بخاری استخر یکی دیگر از تجهیزات استخر است. تقریباً همه بخاری های استخر یکی از این سه نوع هستند:

  • پمپ های حرارتی الکتریکی
  • بخاری های خورشیدی
  • بخاری های گاز طبیعی/پروپان

هیترهای خورشیدی معمولاً شبیه پنل های خورشیدی هستند و خارج از محدوده لوله کشی اولیه سیستم پمپ/فیلتر هستند.

می توانید بخاری استخری انتخاب کنید که یک پمپ حرارتی با ویژگی چیلر تهیه کنید. اگر در آب و هوای گرم زندگی می کنید، استخر کم عمقی دارید یا از پوشش خودکار استخر استفاده می کنید، بسیار عالی است.

مولد کلر نمک

اگر سیستم سنتی کلر در استخر خود دارید، لازم نیست نگران این نوع تجهیزات استخر باشید. شما تولید کننده کلر نمک ندارید. برای استخر آب شور، به جای اضافه کردن کلر به آب استخر، نمک اضافه می کنید و ژنراتور آن را به کلر تبدیل می‌کند.

کاربرد چیلر

چه برنامه هایی به خنک سازی فرآیندی مانند چیلرها نیاز دارند؟ کاربردهای صنعتی که برای فرآیندهای خود به سیستم های خنک کننده نیاز دارند بی پایان هستند. در زیر لیستی از برترین عملیات های تولیدی که به طور منظم از استفاده از سیستم های چیلر سود می برند ارائه شده است:

  • تولید پلاستیک
  • تکمیل فلز
  • اتاق های واکنش شیمیایی
  • آبجوسازی نوشیدنی های الکلی (تخمیری)
  • هیدرولیک، خنک کننده سیستم دنده
  • کوره های پخت کامپوننت
  • خنک کننده راحت

در هر یک از این کاربردها، خنک سازی فرآیند چیلر به حداقل رساندن آسیب به تجهیزات حساس به حرارت و جلوگیری از تغییرات دمای نامطلوب در کیفیت محصولات نهایی است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.