من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

کلرزن استخر

کلرزن استخری از تجهیزات استخری و دستگاه های کوچکی هستند که به طور خودکار سطح کلر را در استخر شما با کمترین دخالت شما حفظ می کنند. در حالی که هزینه کلرزن استخری کمی بیشتر از اضافه کردن دستی کلر به استخر شما است، اما به طور منظم و بدون خستگی با اضافه کردن کلر به استخر آن را تمیز نگه می‌دارد.

انواع کلرزن استخری

سه نوع اصلی کلرزن استخری وجود دارد:

  • دیسپنسرها که اساساً ظروفی هستند که در آنها کیسه های کلر قرار می دهید،
  • کلرزن استخری اتوماتیک که ضمیمه هایی به سیستم فیلتر شما هستند که استخر را با مقدار و فاصله معینی کلر را دوز می کنند،
  • کلرزن استخری آب نمک، که آب شور را برای استخر شما به کلر تبدیل می کند.

دستگاه پخش کلر

اینها دستگاه های نسبتاً ساده ای هستند، تقریباً فقط محفظه ای برای کیسه های کلر هستند و در اطراف استخر شناور هستند و جریان ثابتی از کلر را به آب استخر شما می دهند. کلرزن استخری نسبتا ارزان هستند و عملا برای همیشه دوام می آورند. نقطه ضعف این دیسپنسرهای شناور این است که اگر در گوشه ای در جایی گیر کنند و در نهایت یک قسمت از استخر شما به شدت کلر شود، اما اگر سیستم پمپ کافی دارید، مشکل بزرگی نیست.

دلیل دیگری که چرا ما کلر را در کفگیر دوست نداریم این است که باعث می شود مقدار غیرمعمولی از آب کلردار از طریق پمپ و سیستم فیلتر شما عبور کند. کلر نسبتاً خورنده است بنابراین ممکن است در طولانی مدت به پمپ یا اجزای فیلتر شما آسیب برساند.

کلرزن استخری اتوماتیک

کلرزن استخری اتوماتیک، دستگاههای دوز خودکار هستند که بعد از فیلتر متصل می شوند. اینها دستگاه های بسیار مناسبی هستند که کلر را به آب تصفیه شده قبل از اضافه شدن به استخر تغذیه می کنند. از آنجایی که این کلرزن استخری اتوماتیک استخر وقتی آب در مسیر برگشت به استخر است کلر اضافه می کنند، در حال کاهش خوردگی کلر سیستم پمپ و فیلتر خود هستید.

انواع مختلف فلومترها و کاربردهای آنها

انواع فلومتر متفاوت است، از جریان جرمی تا جریان حجمی و فراتر از آن که همه نوعی ابزار دقیق هستند. به همین دلیل است که ما هر نوع دبی سنج را برای شما تقسیم کرده ایم، بنابراین می توانید تصمیم بگیرید که کدام نوع متر برای کاربرد منحصر به فرد شما بهترین است.

کنتورهای کوریولیس به طور کلی به عنوان دقیق ترین دبی سنج های موجود امروزه در نظر گرفته می شوند. کنتورهای کوریولیس برای هر برنامه ای که دقت بالا یک عامل کلیدی برای کیفیت، ایمنی و درآمد ثابت محصول است، ایده آل است. این فلومتر اغلب در برنامه های انتقال حبس به دلیل دقت عالی در شرایط گسترده و نیازهای نگهداری کم استفاده می شوند.

فلومتر دی پی متر

فشار دیفرانسیل قدیمی‌ترین فناوری اندازه‌گیری صنعتی است که امروزه هنوز مورد استفاده قرار می‌گیرد، با سابقه عملکرد مستند و اثبات شده. تحقیقات مداوم تضمین می کند که طراحی 100 ساله برای فلومتر امروزی به خوبی تنظیم شده است. فلومتر فشار تفاضلی پرکاربردترین فناوری جریان در اندازه گیری و کنترل فرآیندهای صنعتی، اندازه گیری انتقال گاز طبیعی و بسیاری از کاربردهای دیگر است.

فلومتر مغناطیسی

فلومترهای الکترومغناطیسی (که به طور ساده تر به عنوان جریان سنج مغناطیسی یا ماگ متر شناخته می شود)، دومین بخش بزرگ در بازار فلومتر دقیق را نشان می دهد و احتمالاً از جایگاه برتر فناوری های سنتی جریان فشار دیفرانسیل (DP) پیشی خواهد گرفت. فلومتر مغناطیسی به دلیل عملکرد عالی اندازه گیری آنها در طیف وسیعی از شرایط فرآیند، یک انتخاب برتر برای اندازه گیری جریان حجمی مایعات رسانا است.

فلومتر چند فاز

فلومتر های چند فازی روکسار ترکیبی از اندازه‌گیری‌های امپدانس الکتریکی و گامای پرانرژی منفرد را برای تعیین کسر فاز، همراه با ونتوری و همبستگی متقاطع برای اندازه‌گیری‌های سرعت اعمال می‌کنند. برنامه های کاربردی عبارتند از: نظارت مستقیم سر چاه، آزمایش چند چاه، تخصیص و اندازه گیری مالی، و همچنین نظارت بر برگشت جریان چاه شیل.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.