من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

پمپ استخر

پمپ استخر دور متغیر

پمپ استخر با سرعت متغیر، فناوری تجهیزات استخر را به سطح کاملاً جدیدی رسانده است. پمپ استخر دور متغیر با تنظیم سرعت حرکت آب برای مطابقت با کاری که در حال حاضر برای آن استفاده می شوند، کار می کنند.

این منجر به طول عمر بیشتر پمپ استخر و کاهش قبض برق برای صاحبان استخر می‌شود. این شامل افزایش مکش هنگام جاروبرقی و مصرف انرژی کمتر در هنگام گردش آب استخر می‌شود.

پمپ استخر سرعت متغیر گران است، همیشه با تجهیزات قدیمی استخر سازگار نیستند و معمولا برای استخرهای روی زمین و استخرهای با اندازه کوچکتر کاربردی نیستند.

تمیز کردن صافی پمپ استخر

هنگام پاسخ به این سوال که چند وقت یکبار باید سبد صافی پمپ استخر خود را تمیز کنید، ابتدا به شما می گویم که چرا این موضوع بسیار مهم است. به این دلیل است که اگر سبد صافی بیش از حد پر شود، جریان پمپ استخر را کاهش می دهد و بر گردش آب در استخر تأثیر منفی می‌گذارد.

همچنین، اگر پمپ استخر شما با یک سبد پر از صافی کار کند، پمپ استخر و محفظه صافی شما بیش از حد گرم می‌شود که می تواند منجر به تعمیرات گران قیمت شود.

یک قانون خوب در اینجا این است که هر بار که سبدهای کفگیر روی استخر خود را تمیز می کنید، سبد صافی پمپ استخر خود را تمیز کنید. یعنی حداقل هفته ای یکبار.

پمپ استخر آب شور

اگر صاحب یک استخر آب شور هستید، خوب است که نگران این باشید که چگونه این کار بر تجهیزات فیلتراسیون استخر شما از جمله پمپ استخر شما تأثیر می‌گذارد. این به این دلیل است که نمک می‌تواند خورنده باشد، اما اگر حوضچه آب شور ندارید، احتمالاً از کلر خورنده تری به عنوان ضدعفونی کننده استفاده می‌کنید.

اکثر تولیدکنندگان پمپ استخر از شرایطی که پمپ های آنها معمولاً در معرض آن هستند آگاه هستند و آنها را بر اساس آن می‌سازند. حتی برخی از آنها بیش از هر زمان دیگری از پلاستیک در آنها استفاده کرده‌اند تا آنها را در برابر نمک، کلر و سایر اشکال خوردگی مقاوم کنند.

بنابراین، می‌توانید از هر پمپ استخری که نیاز شما را برآورده می‌کند، تا جایی که سرعت جریان استخر بالا می‌رود، استفاده کنید. اگر به طور تصادفی مقدار زیادی آب کلردار یا آب نمک روی پمپ استخر خود در حین انجام تعمیر و نگهداری آن دریافت کردید، پس از آن مقداری زمان صرف کنید تا آن را با یک پارچه مرطوب پاک کنید.

چیلر اسکرال

چیلرهای اسکرال از انواع تجهیزات تهویه مطبوع دو نوع هستند. هوا خنک و آب خنک می شود. چیلرهای اسکرال دارای طراحی گرمسیری هستند که کارایی عملیاتی آنها را در دمای بالای محیط نیز تضمین می کند. اینها اغلب در بسیاری از مناطق هند و همچنین در خارج از کشور دیده می‌شوند. ‌ چیلر اسکرال دارای نصب آسان هستند اما برای مدیریت کاربردهای بارهای مختلف نیز مناسب هستند.

 

چیلر اسکرال هوا خنک

چیلر اسکرال هوا خنک به بازده انرژی بالا معروف هستند. چیلر اسکرال به طور ویژه طراحی شده اند تا در شرایط آب و هوایی شدید گرمسیری به خوبی کار کنند. چیلر اسکرال کاربرپسند و آسان برای نصب هستند. چیلر اسکرال دارای تنظیمات کمپرسور متعددی هستند. هر کمپرسور توسط یک مدار تبرید جداگانه پشتیبانی می شود. این مدار تبرید مجزا نگهداری آن را آسان می کند. چیلر اسکرال شامل پمپ سیال و مخزن ذخیره روی اسکید است.

چیلر اسکرال هوا خنک دارای تعدادی ویژگی هستند که عبارتند از:

  • کمپرسورهای قابل اعتماد و کم مصرف
  • مبرد سازگار با محیط زیست
  • مدارهای تبرید را با هر کمپرسور جدا کنید
  • دریچه های انبساط الکترونیکی برای کنترل دقیق دما
  • اواپراتورهای لوله آزمایش شده
  • سیستم اتوماتیک و کارکرد آسان

چیلر اسکرال آب خنک

چیلر اسکرال آب خنک، دوستدار محیط زیست هستند. چیلر اسکرال به راحتی نصب می شوند و می توانند در شرایط آب و هوایی گرمسیری به خوبی کار کنند. چیلر اسکرال بر اساس استانداردهای کیفیت بین المللی طراحی و آزمایش شده اند. کارکرد این تجهیزات آسان است و عملکرد مطلوب را تضمین می کند.

هر کمپرسور از یک مدار تبرید مجزا استفاده می‌کند که قابلیت اطمینان بالایی را در پیکربندی‌های کمپرسور متعدد ایجاد می‌کند. با توجه به مدارهای تبرید مجزا، سرویس ماژول های تحت تعمیر آسان است. اندازه این دستگاه جمع و جور است که کار با آن را آسان می کند.

از ویژگی های چیلر اسکرال آب خنک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدارهای تبرید را با هر کمپرسور جدا کنید
  • واحد کاملاً لغزنده شامل پمپ سیال و مخزن ذخیره سازی
  • شیرهای انبساط الکترونیکی
  • اواپراتورهای لوله در لوله و پوسته و لوله کارخانه ای
  • قابلیت اطمینان عملیاتی بالاتر
  • نگهداری آسان
  • واحدهای تمام اتوماتیک مبتنی بر PLC
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.