من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

چرا در رویاهای خود صحبت می کنید؟ چرا بعضی ها در خواب حرف می زنند؟ در این قسمت از این مجله از منظر طب سنتی و طب سنتی علل و دلایل خواب گویی، خواب صحبت کردن، خواب صحبت کردن، خواب صحبت کردن را برای شما می گوییم و همچنین نحوه انجام آن را توضیح می دهیم. تا آن را برای شما اداره کنم. با ما بمان

 

علت حرف زدن در خواب چیست؟

محققان و بنیاد ملی خواب معتقدند دلایل زیادی برای صحبت کردن در طول خواب وجود دارد، از جمله شرایط سلامت روان مانند افسردگی، بی خوابی، خواب آلودگی، استرس در طول روز و تب که به سوء مصرف موادی مانند مواد مخدر و مواد مخدر نسبت داده می شود. الکل باعث این اختلال می شود.

این حالت معمولا در مراحل اولیه، زمانی که خواب هنوز عمیق و سنگین نشده است، رخ می دهد.

 

عامل حرف زدن در خواب

برخی افراد صحبت کردن در خواب را به ارث می برند، در حالی که برخی دیگر از اختلالات خواب مانند کابوس، آپنه خواب و صحبت کردن در خواب رنج می برند.

 

آیا حرف های زده شده در خواب واقعیت دارد؟

یک متخصص خواب به نام مایکل بروس معتقد است کلماتی که در رویاهای خود به زبان می آورید کاملا بی ارزش و بی معنی هستند و مغز شما مشکل را تجزیه و تحلیل نمی کند.

 

آزمایشات تحقیقاتی کشف نکرده اند که چرا کلماتی که شخص در خواب به زبان می آورد درست است یا هر چیزی که دری را به روی فطرت نبوی یا ناخودآگاه باز می کند، تنها دلیل آن کمبود خواب یا بی خوابی است.

 

روش های درمان حرف زدن در خواب

  • یوگا
  • از خوردن وعده های غذایی سنگین قبل از رفتن به رختخواب خودداری کنید.
  • آروم باش
  • استرس و تنش عصبی را کاهش دهید

ورزش در طول روز (از ورزش قبل از خواب خودداری کنید زیرا می تواند باعث بی خوابی شود)

  • قبل از خواب از مصرف قهوه، الکل، کاپوچینو و نسکافه خودداری کنید.
  • از دمنوش های گیاهی استفاده کنید.
  • سکوت خانه شما تاثیر زیادی بر کیفیت خواب شما دارد.
  • خاموش کنید
  • قبل از اینکه بخواهید بخوابید به موسیقی آرام بخش گوش دهید.
  • هر شب تایم خواب خود را مشخص کنید و در ساعت معینی به رختخواب بروید.
  • برای داشتن خواب راحت می توانید از چشم بند استفاده کنید.
  • مشاوره توسط روانشناس

 

علت حرف زدن در خواب کودکان چیست؟

صحبت کردن در خواب فقط برای بزرگسالان نیست، گاهی اوقات کودکان و حتی نوزادان در خواب صحبت می کنند. اگر نوزاد یا کودکی دارید که در خواب صحبت می کند، نگران نباشید. این یک بیماری شایع در بسیاری از کودکان است.

بچه ها آنقدر به اتفاقات خوشایند و ناخوشایند روزانه پاسخ می دهند که مثلا اگر قول بدهید فردا فرزندتان را به پارک ببرید تمام فکرتان روی این موضوع متمرکز می شود و باعث می شود خواب ببینید و در خواب حرف بزنید. و هر چه سن ما بالاتر می رود این اختلال را در شب امتحان در کودکان بیشتر می بینیم.

 

علت ناله کردن افراد در خواب چیست؟

علت دقیق این وضعیت مشخص نیست و برخی از محققان می گویند افرادی که ناهنجاری های سر یا صورت دارند بیشتر از دیگران در معرض خطر ناله خواب هستند.استرس می تواند در ناله خواب نقش داشته باشد.

این صداهای عجیب و غریبی که در طول خواب تولید می کنید ممکن است خروپف نباشند

 

در واقع، وضعیتی به نام Catalenia یا ناله خواب، ناله خواب، ناله در خواب، یا ناله خواب وجود دارد، و شایع تر از آن چیزی است که شما فکر می کنید.

محققان بر این باورند که ناله در خواب یک بیماری نادر است که تنها 3 درصد از جمعیت عمومی را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

علت فریاد زدن افراد در خواب

گریه هنگام خواب به عنوان نوعی اختلال خواب یا پاراسومنیا طبقه بندی می شود

آپنه خواب اصطلاحی است که برای هر رفتار، عمل یا فکر ناخواسته ای که در هنگام شروع خواب، خواب یا بیداری رخ می دهد، استفاده می شود.

 

ناله در هنگام خواب ممکن است شبیه به خروپف باشد، اما علت آن متفاوت است. خروپف زمانی اتفاق می افتد که شما نفس می کشید. هنگام دم، ماهیچه ها و بافت های شل شده نای می لرزند و صدا ایجاد می کنند.

هر ناله از 30 ثانیه تا یک دقیقه طول می کشد و مانند یک ناله به نظر می رسد. این مشکل حتی ممکن است با گریه همراه با زوزه کشیدن همراه باشد

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.