من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

در این مقاله به بررسی انواع بوستر پمپ پنتاکس و پمپ ایران می‌پردازیم.

بوستر پمپ پنتاکس

بوستر پمپ پنتاکس  CAB

  • مصرف خانگی و مسکونی

پمپ سانتریفیوژ خود پراینگ برای تامین آب (حتی اگر با گاز مخلوط شده باشد) در سیستم های خانگی و شهری کوچک و متوسط استفاده می‌شود. هنگامی که به مخازن اتوکلاو متصل می‌شود، یک سیستم فشار خودکار می‌آید.

بوستر پمپ پنتاکس  CH

  • مصرف کشاورزی و خانگی

پمپ های گریز از مرکز که هد متوسط را با دبی متوسط به بالا ترکیب می کنند. این بوستر پمپ پنتاکس ایده آل برای آبیاری بارانی و در کاربردهایی که عملیات بی سر و صدا درخواست می شود و تغییر زیاد در جریان باعث ایجاد تغییر کوچک در افت فشار می‌شود.

بوستر پمپ پنتاکس  CP

  • مصرف خانگی

پمپ جابجایی مثبت محیطی با مکش جانبی برای سیستم های خانگی کوچک و کاربردهای صنعتی ساده. با نسبت قابل توجهی بین عملکرد و خروجی مورد نیاز مشخص می شود.

بوستر پمپ پنتاکس  CR

  • مصرف کشاورزی و خانگی

پمپ گریز از مرکز تحویل متوسط برای کاربردهای کشاورزی کوچک و متوسط. پروانه باز است که به وسایل کوچک جامد اجازه عبور می دهد (Ø حداکثر 10 میلی متر).

بوستر پمپ پنتاکس  CAM

  • مصرف خانگی

پمپ گریز از مرکز خود پراینگ برای تامین آب (حتی اگر با گاز مخلوط شده باشد) در سیستم های خانگی کوچک، متصل به مخازن اتوکلاو، برای انتقال مایعات و تخلیه مخازن. این بوستر پمپ پنتاکس همچنین برای باغبانی استفاده می‌شود.

بوستر پمپ پنتاکس  MP

  • مصرف خانگی

پمپ گریز از مرکز چند مرحله ای، افقی و خود پرایمینگ، به ویژه مناسب برای ساخت سیستم های فشار در اندازه های کوچک و متوسط. بوستر پمپ پنتاکس قادر به مکیدن مایعات مخلوط با هوا یا گاز است.

بوستر پمپ پمپ ایران

یک بوستر پمپ یا یک پمپ تقویت کننده آب به افزایش فشار و حتی حجم جریان آب از سر دوش یا شیر آب کمک می کند. اگر با مشکل کم فشار آب در خانه خود مواجه هستید، ممکن است آرزو داشته باشید حداقل یک بار در طول زندگی خود یک دوش عالی با جریان آب عالی داشته باشید. دلیلی برای نگرانی وجود ندارد! با بوستر پمپ پمپ ایران در خانه خود، می توانید رویای خود را به صورت روزانه به واقعیت تبدیل کنید. بوستر پمپ پمپ ایران به افزایش جریان و فشار کم آب کمک می کند. تقویت اضافی مورد نیاز برای رساندن فشار آب شما به سطح مورد نیاز را ارائه می دهد. دلیل آن این است که این پمپ فشاری را برای جابجایی آب از مخزن ذخیره یا کل خانه یا ملک تجاری فراهم می کند.

بوستر پمپ ها به سیستمی اضافه می‌شوند که برای افزایش فشار سیال در آن سیستم استفاده می شود. یک منبع پمپ آب، آب را ذخیره می‌کند و فشار را در محدوده مشخصی حفظ می کند به طوری که هر بار که دسته سینک خود را برمی گردانید یا توالت را بیرون می کشید، بوستر پمپ دائما روشن و خاموش نمی‌شود.

بهتر است بدانید که چه چیزی باعث فشار کم آب در یک ملک می‌شود. ممکن است به دلایل زیادی رخ دهد مانند:

  • مسائل مربوط به لوله کشی
  • سیستم های آب اضافی نصب شده در ملک شما
  • فشار کم آب در کل شهر شما
  • فاصله از منبع آب
  • جاذبه زمین

صرف نظر از دلیل، بوستر پمپ پمپ ایران به شما کمک می کند تا به راحتی با این وضعیت کنار بیایید.

بوستر پمپ پمپ ایران چگونه کار می‌کند؟

بوستر پمپ پمپ ایران به افزایش فشار آب کمک می کند و در بیشتر موارد سرعت جریان آب را نیز بهبود می بخشد. اجزای اصلی یک بوستر پمپ عبارتند از:

  • یک دستگاه حسگر برای شناسایی جریان و فشار
  • یک ورودی و یک خروجی
  • پروانه ها
  • یک موتور

پروانه در بوستر پمپ، آبی را که از ورودی عبور می کند و از طریق خروجی خارج می کند، حرکت می دهد. موتور از عملکرد چرخش پروانه ها مراقبت می کند. بوستر پمپ های سازنده های مختلف در نحوه دریافت آب و بیرون راندن آن با هم تفاوت دارند. برخی از پمپ های تقویت کننده از پروانه چرخان استفاده می کنند، در حالی که برخی از مدل ها از دیافراگم نوسانی استفاده می کنند. در مورد دوم، آنها آب را با کمک چند صفحه چرخان به حرکت در می آورند که یکی دارای فرورفتگی و دیگری دارای یک بخش فنجان شکل است. هنگامی که صفحات با هم حرکت می کنند، فنجان ها را فشرده می کنند و جریان آب را تحت فشار قرار می دهند. همانطور که صفحات باز می شوند، آب بیشتری برای بهبود جریان جمع می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.