من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

دقت در انتخاب و خرید یک کیس مخصوص بازی، علیرغم ظاهری که ممکن است داشته باشد، تاثیر بسزایی در عملکرد و طول عمر قطعات داخل کیس دارد. این در حالی است که کاربران عموما فقط به زیبایی آن توجه می کنند. علاوه بر زیبایی، عوامل دیگری نیز وجود دارد که یک کیس گیمینگ مناسب باید از آنها آگاه باشد.

ویژگی های کیس گیمینگ

باید بدانید که ابعاد و اندازه کیس ها متفاوت است. این تصور که می‌توانید در هر موردی از آنچه برای شما مفید است استفاده کنید، اشتباه است. کیس ها در چندین اندازه استاندارد عرضه می شوند و بسته به نیاز شما و سخت افزار مناسب برای این سایز قابل استفاده هستند.

به طور کلی، ابعاد کیس به چهار دسته تقسیم می‌شوند: برج کامل، برج میانی، میکرو ATX و مینی ATX، که از بزرگ‌ترین به کوچک‌ترین سفارش داده می‌شوند. این کلمات به اندازه کیس بازی اشاره دارد. مادربرد و کیس باید طوری انتخاب شوند که با یکدیگر مطابقت داشته باشند تا در هنگام مونتاژ مشکلی ایجاد نشود. همچنین باید به جریان هوای داخل کیس بازی توجه ویژه ای داشت.

اگر هوای خنک داخل کیس نباشد، قطعات بیش از حد گرم می شوند. این گرما عمر قطعه را کوتاه می کند و از عملکرد بهینه جلوگیری می کند. اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند ظاهر کیس است. استفاده از شیشه در کناره کیس یکی از عناصر زیبایی شناختی کیس گیمینگ است. همچنین به شما این امکان را می دهد که از چندین فن در کیس بازی خود استفاده کنید.

کیس کامپیوتر گیمینگ گرین مدل Green HIWA

اولین و ارزان ترین مورد در این لیست توسط شرکت سبز ساخته شده است. قیمت این کیس در بازار حدود 700000 تومان است و کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد. ظاهر این کیس با کلمه gaming مغایرت دارد، اما با توجه به قیمت بسیار پایین، انتظار زیادی نداشته باشید.

کیس کامپیوتر گیمینگ مدل  MasterBox mb311l ARGB

Cooler Master، پیشرو در بازار جهانی در تامین تجهیزات و قطعات کامپیوتر شخصی، دو کیس بازی جدید در رده کوچک را معرفی کرده است.

کیس کامپیوتر گیمینگ گیم مکس Aero

Game Max یک برند چینی است که تجهیزات بازی تولید می کند. از جمله این محصولات می توان به پاور، مانیتور و کیس اشاره کرد.

کیس گیمینگ ترمالتیک

برند Thermaltake یک شرکت تایوانی با فعالیت گسترده در زمینه تولید پاور، خنک کننده پردازنده و کیس کامپیوتر است. این برند نشان می‌دهد که محصولات باکیفیت همیشه با قیمت‌های بسیار بالا عرضه نمی‌شوند. یکی از این محصولات قاب بازی H200 TG RGB است.

کیس کامپیوتر گیمینگ لیان

لیان لی برندی از تایوان و یکی از بزرگترین تولید کنندگان کیس های آلومینیومی است. این برند به دلیل تولید محصولات با کیفیت شناخته شده است و همچنین در تولید سایر تجهیزات بازی مانند خنک کننده پردازنده فعال است. کیس گیمینگ Lancool 215 B یکی از پیشنهادات قانع کننده این شرکت است.

کیس کامپیوتر گیمینگ گیگابایت

گیگابایت همواره یکی از شرکت های معروف تولید مادربرد، مانیتور و کارت گرافیک با کیفیت بوده است. این شرکت قاب های مخصوص بازی را تولید می کند و کیس گیمینگ Aorus C300 علاوه بر زیبایی عملکرد کاربردی بسیار خوبی نیز دارد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.