من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

فواید یادگیری زبان انگلیسی

حافظه بهتر

طبق نظر دانشمندان یادگیری زبان دوم به رشد مغز و حافظه کمک میکند. افرادی که زبانی غیر از زبان مادری را آموخته اند نسبت به دیگر افراد حافظه ایی قوی تر و ذهنی اماده تر و سریعتر دارند.

تمرکز بیشتر

طی مطالعاتی که سال 2010 انجام شد افرادی که به چند زبان مسلط هستند به راحتی میتوانند تمرکز و توجه خود را به روی یک موضوع خاص بگذارند و دچار حواس پرتی نمیشوند.

افزایش فرصت شغلی

افرادی که به زبان انگلیسی مسلط هستند سریع تر از افراد دیگر استخدام میشوند. یکی از مهمترین دلایل آن این است که این افراد به راحتی میتوانند با سراسر دنیا ارتباط برقرار کنند و در دنیای تکنولوژی امروز هر موسسه و شرکتی به دنبال ارتباط و تجارت با دیگر کشور ها است.

سرگرمی

با اموختن زبان انگلیسی میتوانید تفریحات جدیدی داشته باشید. مقالات و مجلات انگلیسی بخوایند فیلم های زبان اصلی ببینید و یا به اخبار و پادکست گوش دهید.

تحصیل در دانشگاه های برتر دنیا

اگر شما هم جزو علاقه مندان به تحصیل در خارج از کشور و دانشگاهای برتر دنیا هستید باید این نکته را در نظر داشته باشید که برای تحصیل در خارج از کشور مدرک زبان انگلیسی داشته باشید. بدون مدرک هم برای برخی از دانشگاها امکان پذیرش وجود دارد اما راه بسیار دشوار و سختی پیش روی شماست.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.