من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

زبان کره‌ای از جمله پرکاربردترین زبان هاب دنیا قرار دارد که بیش از 75 میلیون صحبت کننده دارد که برای سفر و تجارت گزینه مناسبی است. به لطف اقتصاد بزرگ کره این کشور مقصد مناسبی برای فعالیت‌های تجاری است. یادگیری زبان کره‌ای یک مزیت برای ارتباط مؤثر در مسیر شغلی است. به کمک زبان کره‌ای می‌توانید هنگام سفر به این کشور نقاط پنهانی که از دید گردشگران دور می‌ماند را کشف کنید.

الفبای کره‌ای با وجود سیستم نوشتاری متفاوت بسیار ساده است. زبان کره‌ای منطقی‌ترین سیستم نوشتاری را در بین زبان‌های زنده دنیا دارد این زبان به‌صورت آوایی نوشته می‌شود، زبان‌هایی که به‌صورت آوایی نوشته می‌شوند درک ساده‌تری دارند؛ بنابراین سادگی حروف الفبا از جمله مزیت‌های یادگیری زبان کره‌ای است.

به لطف الفبای بر ساختار صداهای زبان، تلفظ زبان کره‌ای بسیار آسان است زیرا هر کلمه به همان صورت که نوشته می‌شود تلفظ می‌شود. کره‌ای مانند دیگر زبان‌های آسیای شرقی یک زبان تونیک نیست و صحبت‌کردن به این زیان بسیار ساده است. دستور زبان کره‌ای نیز پیچیده نیست و افعال به ‌صرف کردن نیازی ندارند، فعل جمع و مفرد به یک‌شکل مصرف می‌شوند.

دشواری در صرف فعل در یادگیری زبان جدید دانش‌آموزان را از یادگیری ناامید می‌کند؛ ازآنجایی‌که زبان در زبان کره‌ای از افعال پیچیده‌ای استفاده نمی‌شود زبان جویان را به ادامه دادن ترغیب می‌کند. از دیگر مشکلات در یادگیری زبان جدید تشخیص جنسیت اسم‌ها یا مذکر و مؤنث است. این ویژگی در زبان کره‌ای وجود ندارد و همین موضوع آموزش زبان کره‌ای را آسان می‌کند.

مردم کره بعضی از کلمات انگلیسی را با زبان کره‌ای ترکیب کرده‌اند و از بعضی عبارات خاص انگلیسی در زبان خود استفاده می‌کنند و به این ترکیب انگلیسی و کره‌ای Konglish می‌گویند. آموزش زیان کره‌ای به این سبک به تسلط بر روی زبان کره‌ای کمک می‌کند. کره‌ای‌ها تلاش زیادی برای سازگاری و پذیرش فرهنگ‌های مختلف می‌کنند و همین امر آموزش زبان کره‌ای را ساده‌تر می‌کند.  آموزش زبان کره‌ای به افراد در کشف فرهنگ سرشار کره کمک می‌کند. فرهنگ کره پر از سنن و آداب‌ورسوم شگفت‌انگیز است که در کنار تاریخی غنی از هنر، تعطیلات و خرافات مختص به خود در مقابل جهان مدرن، آموزش زبان کره‌ای را برای افراد جذاب و منحصربه‌فرد می‌کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.