من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

مینی چیلر یک چیلر آبی هوا خنک است. یک دستگاه مینی چیلر دارای یک کیت هیدرونیک ارائه شده از سمت کارخانه است و از یک دستگاه تنظیم کننده استفاده می‎کند که امکان عملکرد بهینه واحد را فراهم می‌کند.

مینی چیلرها یا چیلرهای آپارتمانی، سیستم های چیلر هوا خنک با ظرفیت کمتر از 20 RT (تبرید) هستند. آنها به اندازه کافی بزرگ هستند تا کل آپارتمان ها یا خانه‌ها را گرم و خنک کنند و در ساختمان هایی که سیستم های سرمایش و گرمایش مستقل می خواهند استفاده می‌شوند.

مینی چیلر میدیا از نوع هوا خنک اینورتر یک واحد بی صدا و جمع و جور است که نصب و نگهداری آن آسان است. دارای راندمان انرژی بالا و قابلیت اطمینان بالا است. بنابراین به طور گسترده در آپارتمان‌ها، ویلاها، ساختمان‌های اداری و تجاری کوچک و همچنین رستوران‌ها و غیره کاربرد دارد.
فروش مینی چیلر میدیا

یک مینی چیلر چگونه کار می‌کند؟

یک مینی چیلر میدیا بر اصل فشرده سازی بخار و یا جذب بخار عمل می‌کند. همانطور که انتقال حرارت انجام می شود، مبرد تبخیر می‌شود و از یک مایع کم فشار به بخار تبدیل می‌شود، در حالی که دمای خنک کننده فرآیند کاهش می‌یابد. مبرد سپس به یک کمپرسور جریان می‌یابد که عملکردهای متعددی را انجام می‌دهد. در انتها مینی چیلر میدیا باعث جریان هوای سرد و مطبوع می‌شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.