من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

روفتاب پکیج میدیا به گونه ای طراحی و تولید می‌شود که راه حل‌های همه کاره برای سالن های بزرگ، انبارها یا سایر کاربردهای دیگر را به انواع کاربران ارائه دهد. روفتاب پکیج میدیا کاملا سه سری است: سری کویر، سری ClimaCreator و ClimaMaster.

روفتاب پکیج میدیا یا RTU نوعی سیستم تهویه مطبوع است که شامل تمام اجزای مورد نیاز برای تامین هوای مطبوع در یک واحد مختصر است. این دستگاه مانند تمام دستگاه‌های تهویه مطبوع میدیا مانند چیلر میدیا از تجهیزاتی استفاده می‌کند تا مصرف انرژی بهینه داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روفتاپ پکیج میدیا به صفحه زیر بروید:

https://ttmenterprise.com/%d8%b1%d9%88%d9%81%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d9%be%da%a9%db%8c%d8%ac/

روفتاب پکیج‌ها معمولا در کاربردهای تجاری سبک و مجتمع‌های بزرگ یافت می‌شوند. یک روفتاب پکیج‌ها معمولا یک جعبه فلزی بزرگ است که شامل اجزای زیر است:

  • دستگاه گسترش
  • اواپراتور
  • کمپرسور
  • کندانسور هوا خنک

روفتاب پکیج‌ها معمولا مستقیما به یک سیستم کانال کشی متصل می‌شوند که هوای مطبوع را در فضا توزیع می‌کند و سپس آن را به روفتاب پکیج‌ها باز می‌گرداند. انواع روفتاب پکیج‌ها مانند سری‌های مختلف روفتاب پکیج میدیا ممکن است عملکرد متفاوت داشته باشند اما اساس کار آن‌ها یکی است. 

ابتدا هوا از فضا جریان پیدا می‌کند و به روفتاب پکیج‌ها برمی‌گردد. گاهی اوقات هوای بیرون نیز به داخل واحد آورده می‌شود و با هوای برگشتی مخلوط می‌شود تا هوای تازه‌تری به فضا بازگردد. از اینجا هوا از طریق یک قفسه از فیلترها حرکت می‌کند و به سمت سیم پیچ خنک کننده که هوا را با عبور دادن آن روی مبرد سرد خنک می‌کند، ادامه می‌یابد. مبرد با یک سیکل تبرید استاندارد خنک می‌شود. سپس هوا از طریق هر دو دمنده جریان می‌یابد و آن را مطبوع و آماده تحویل به فضا می‌گذارد. برخی از واحدها دارای عناصر گرمایشی کوچک در نزدیکی دمنده‌ها برای تنظیم بیشتر رطوبت هوا هستند. در روفتاب پکیج‌ها، معمولا یک شکاف شفاف و عایق در واحد بین کویل‌های اواپراتور که هوای برگشتی را خنک می کند و کویل های کندانسور و کمپرسور که گرما را به جو دفع می کنند وجود دارد.

یک ترموستات پایه معمولا در روفتاب پکیج را کنترل می‌کند. با این حال روفتاب پکیج میدیا، بسته به کاربرد، میتواند بخشی از یک سیستم کنترل پیچیده‌تر باشد.

همچنین برخی از کاربردهای تخصصی برای روفتاب پکیج وجود دارد. به عنوان مثال، ممکن است واحدی در یک ساختمان وجود داشته باشد که 100٪ هوای بیرون را تامین کند. این بدان معنی است که تمام هوایی که از طریق پکیج می‌گذرد از بیرون می‌آید و واحد از هوای برگشتی از فضا استفاده نمی‌کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.