من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 کانادا یکی از بهترین کشورها برای سرمایه گذاری و کسب و کار است و هر ساله تعداد زیادی از افراد برای ایجاد یک کسب و کار جدید به کشور کانادا مهاجرت می کنند. به طور کلی می توان گفت مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت یکی از بهترین روش های مهاجرت برای افراد سرمایه گذار و تاجر است. متقاضیانی که قصد دارند یک تجارت جدید راه اندازی کنند ، باید پرونده های خود را به اداره مهاجرت و سفارت کانادا ارسال کنند و در صورتی که پرونده شان پذیرفته شد، برای مهاجرت به کانادا اقدام کنند. ثبت شرکت در کانادا به عنوان یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری شناخته شده است و سود زیادی برای صاحب شرکت در بر دارد

یکی دیگر از روش هایی که می توان از طریق آن اقامت کانادا را دریافت کرد، ثبت شرکت در کانادا توسط موسسه تیدی پارس است. این روش سرمایه محور است و مانند روش کار آفرینی به سرمایه زیادی نیاز ندارید، همچنین بدون داشتن مدرک زبان هم می توانید از این روش استفاده کنید.

اگر یک بیزنس کوچک را در کانادا راه اندازی کنید و بتوانید شرکت خود را ثبت کنید یا یک نمایندگی از بیزینس خود را در کانادا راه اندازی کنید، می توانید ویزای کاری کانادا را دریافت کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.