من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

تدریس خصوصی زبان فرانسه

تدریس خصوصی زبان فرانسه روش عالی‌ای برای یادگیری زبان است. یادگیری هر زبان جدید چالشی است که می تواند ذهن شما را به روی دیدگاه های جدید باز کند و به شما کمک کند با همه نوع افراد در سراسر مرزهای سرزمین و زبان ارتباط برقرار کنید. وقتی صحبت از یادگیری زبان فرانسه می شود، این دلایل به ویژه صادق هستند.

برای شروع، اگر زبان فرانسوی بلد باشید، خود را به روی دنیایی از فرانسوی زبانان که مرزهای قاره‌ای را در بر می‌گیرد باز می‌کنید. اندکی بیش از 300 میلیون نفر روی کره زمین وجود دارند که تا حدودی به زبان فرانسوی صحبت می کنند و آن را به ششمین زبان پرگفتار در سراسر جهان تبدیل می کنند.

مزایای تدریس خصوصی زبان فرانسه

تدریس خصوصی زبان فرانسه می‌تواند به خلاقیت شما کمک کند. به دست آوردن یک مهارت جدید می تواند به شما کمک کند خلاقیت خود را ابراز کنید، ذهن خود را تحریک کرده و جنبه های جدیدی از خود را در طول مسیر کشف کنید. تدریس خصوصی زبان فرانسه از این قاعده مستثنی نیست!

فرانسوی را برای سفر بیاموزید

وقتی روح ماجراجویی به شما هجوم می آورد، اجازه ندهید موانع زبانی شما را بازدارند. تدریس خصوصی زبان فرانسه نه تنها به این معنی است که می‌توانید با خواندن علائم جاده‌ای، منوها و بلیت‌های قطار در شهرهای جدید حرکت کنید. همچنین به شما امکان می دهد با افراد جدیدی که در آنجا ملاقات می کنید ارتباط برقرار کنید.

اغلب گفته می شود که بهترین راه برای کاوش در یک مکان جدید از طریق چشم یک بومی است و تدریس خصوصی زبان فرانسه به شما امکان می دهد از نقاط مهم توریستی خارج شوید و به دنیای واقعی که بومیان آن را می بینند، بروید. چه سواحل صخره‌ای بریتانی یا خیابان‌های رمانتیک پاریس، شما مجهزتر خواهید بود تا از مسیر پرتحرک خارج شوید و تمام غذاهای عالی و جذابیت‌های کشوری تمام نشدنی را که فرانسه ارائه می‌کند، در هنگام ورود فرانسوی به آن کاوش کنید.

تدریس خصوصی زبان ژاپنی

تدریس خصوصی زبان ژاپنی به شما به خوبی هیراگانا را آموزش می‌دهد. تلفظ خوب با هیراگانا شروع می شود. در حالی که هیراگانا به تنهایی همه چیز را به شما نمی‌آموزد، کلید درک این است که کلمات ژاپنی چگونه به نظر می‌رسند. یادگیری هیراگانا با تدریس خصوصی زبان ژاپنی همچنین به شما کمک می‌کند پایه‌ای را که برای لهجه‌ای با صدای بومی نیاز دارید به دست آورید. هیراگانا حداقل 80 درصد از راه شما را آسان می‌کند.

نحوه یادگیری در تدریس خصوصی زبان ژاپنی

شما واژگان زیادی را صرفاً از مطالعات کانجی خود در تدریس خصوصی زبان ژاپنی خواهید آموخت. تا زمانی که سیستم کانجی خوبی دارید، نباید زیاد نگران باشید. با این حال، شما قطعاً باید تمام کلماتی را که از کانجی استفاده نمی کنند، یاد بگیرید. در ابتدا، این تا حد زیادی چیزهای دستوری و کلماتی است که از کانجی استفاده نمی کنند. بعداً در تدریس خصوصی زبان ژاپنی واژگانی خواهد بود که از نشانه‌ها، مانگا و دیگر منابع زندگی واقعی انتخاب می‌کنید.

یادگیری کلمات با تدریس خصوصی زبان ژاپنی

  • همانطور که قبلاً گفتم، در ابتدای تدریس خصوصی زبان ژاپنی با حجم زیادی از واژگان کار نخواهید کرد. در حال حاضر، اجازه دهید مطالعات کانجی شما بیشتر واژگان شما را در اختیار شما قرار دهد.
  • سپس در تدریس خصوصی زبان ژاپنی زمان آن فرا می‌رسد که یاد بگیرید چگونه و چه زمانی کلمات واژگانی خارج از مطالعات کانجی خود را وارد روال مطالعه خود کنید. مهمترین چیز داشتن یک سیستم خوب است.
  • سپس در تدریس خصوصی زبان ژاپنی شما باید بتوانید این کلمات را ضبط و ذخیره کنید تا بتوانید بعداً آنها را مطالعه کنید. شما همچنین به یک سیستم خوب برای مدیریت و پردازش این کلمات نیاز دارید. اشتباه است اگر یک بار آنها را ضبط کنید و دیگر به آنها نگاه نکنید.

در سطح ابتدایی تدریس خصوصی زبان ژاپنی ، بیشتر کلمات جدیدی که با آنها روبرو می شوید احتمالاً هیراگانا یا کلمات فقط کاتاکانا خواهند بود. هنگامی که شروع به خواندن بیشتر و بیشتر ژاپنی می کنید، تعداد کلمات جدیدی که با آنها روبرو می شوید افزایش می یابد، بنابراین توانایی پیگیری و اضافه کردن آنها به روال خود اهمیت بیشتری پیدا می کند.

پس در ابتدای تدریس خصوصی زبان ژاپنی ، هدف شما ایجاد عادت جمع آوری، پردازش و مطالعه واژگانی است که برای شما ناآشنا است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.